2011. október 1., szombat

Szerintetek?

Polgárháborús hangulat van, ez kétségtelen. Úgy hogy hamarosan eljön az idő, amikor elkezdjük egymást püfölni. De van egy kis technikai jellegű problémám: honnan a csudából fogom megtudni, hogy a szembejövőtől sallert kapok és nem ölelést? Mert lehet, hogy először cselből rám mosolyog, aztán meg jönnek a csehszlovákok, jönnek a csehszlovákok...
Tényleg, honnan fogom tudni, hogy az illető csehszlovák? Vagy hogy Fideszes? Esetleg MSZP-s? És én mi vagyok, ezt magam se nagyon tudom, de azért abban biztos vagyok, hogy ha kell, akár az életem árán is megvédem. Hogy mi a szart? Már nem is nagyon emlékszem, viszont úgy fel vagyok hergelve, hogy a Rózsák háborújában, a York-Lancaster sárdobálásban is boldogan vennék részt.
Csak azt nem tudom, ha konkrét balhéra kerül sor, hogyan különböztessem meg ellenségemet a csatamezőn, lesz-e rajtuk, rajtam valami jelvény, szín, megkülönböztetés, nehogy már a sajátjaink pofáját verjük maflásra. Magyarán a polgárháborúban milyen virág zászlaja alatt gyülekezzek, mert könnyű volt a Rózsák idején, ma ahova nézek, a legtöbb lobogón büdöske virít. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése